Bonari.fi

Usein kysytyt kysymykset

Bonari.fi on palvelu, jonka kautta saat bonusta, eli selvää rahaa takaisin verkko-ostoksistasi sadoista verkkokaupoista ja -palveluista sekä suosittelemalla näitä kauppoja.

Etsitkö Sporttitilin ohjeita? Löydät ne täältä!

Miten se toimii?

Palvelun toimintaperiaate on erittäin yksinkertainen:

Rekisteröidy palveluumme ja tee verkko-ostoksesi menemällä verkkokauppaan palvelumme kautta.

Saamme ostoksestasi verkkokaupalta komission, josta tilitämme osan Bonari.fi käyttäjätilillesi.

Kun olet saavuttanut ulosmaksurajan 15€, voit pyytää ansaitsemasi rahat pankkitilillesi.

Huom! Ensimmäisen noston ulosmaksuraja on 50€, mikäli valitsit 20€ liittymisbonuksen.

Mitä se maksaa?

Ei mitään! Palveluumme rekisteröityminen ja sen käyttäminen on aina maksutonta.

Miten rekisteröidyn?

Helposti. Syötät rekisteröitymislomakkeeseemme vain sähköpostiosoitteesi ja haluamasi salasanan. Tämän jälkeen käyttäjätilisi on välittömästi aktiivinen.

Miten syötän tietoni tai teen niihin muutoksia?

Mene omat tiedot sivulle ja täytä yhteystietosi huolellisesti. Ole tarkkana pankkitilisi numeron kanssa, sillä emme voi tehdä sinulle tilityksiä mikäli syötät sen väärin.

Miten kerrytän bonusta?

Kirjaamme bonukset ostoksistasi Bonari.fi tilillesi, kun kirjaudut sisään palveluumme sekä siirryt verkkokauppaan palvelumme kautta ja teet ostoksesi normaalisti verkkokaupassa.

Mitä ovat suosittelubonukset?

Voit suositella Bonari.fi -palvelua ystävillesi. Jokaisesta kaverikutsulinkkisi kautta rekisteröityneestä käyttäjästä saat 1 euron suosittelubonuksen. Lisäksi saat 4% jokaisen kutsumasi kaverin palvelussamme keräämistä kaikista bonuksista. Kaverikutsulinkkisi löydät Omat tiedot -sivulta.

Palvelumme käyttäjänä saat kullekin verkkokaupalle oman suosittelulinkin, joka vie suoraan verkkokaupan sivulle ja jota jakamalla ystävillesi (tai esimerkiksi blogissasi) saat bonukset myös heidän ostoistaan mikäli he eivät ole palvelumme rekisteröityneitä käyttäjiä. Nämä linkit löydät kunkin verkkokaupan esittelysivulta kirjauduttuasi sisään Bonari.fi -palveluun.

Kuinka paljon saan bonusta?

Kunkin ostoksen bonus riippuu verkkokaupasta. Ostoksesta saatava bonus on aina ilmoitettu verkkokaupan esittelysivulla. Bonus voi olla joko kiinteä euromääräinen, prosenttiosuus ostoksen verottomasta tai verollisesta kokonaissummasta tai kiinteän ja prosenttibonuksen yhdistelmä.

Kuinka nopeasti bonus kirjautuu tililleni?

Bonuksen kirjatuminen Bonari.fi voi kestää muutamista minuuteista muutamiin päiviin, riippuen siitä kuinka nopeasti saamme tiedon ostoksestasi verkkokauppiaalta. Ole siis kärsivällinen. Mikäli bonusta ei näy tililläsi useamman päivän jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kuinka nopeasti bonus kirjautuu hyväksytyksi?

Riippuen verkkokaupasta, bonuksen hyväksymisessä voi mennä muutamista päivistä muutamaan kuukauteen. Yleensä bonus kirjautuu hyväksytyksi kuitenkin melko nopeasti. Mikäli bonus odottaa hyväksymistä vielä 3 kuukauden jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Peruutetuista tai muutoin verkkokaupan hylkäämistä ostoksista emme maksa bonusta.

Milloin saan bonukseni pankkitililleni?

Voit pyytää bonuksiesi ulosmaksua heti kun sinulla on 15 euron edestä hyväksyttyjä bonuksia. Mikäli valitsit 20 euron liittymisbonuksen, on ensimmäisen nostosi ulosmaksuraja 50 euroa.

Mitä Bitcoin-maksut ovat?

Käyttäjä voi halutessaan nostaa tilitykset myös Bitcoineina. Bitcoin-maksujen määrät riippuvat Bitcoinin kurssista maksupyynnön käsittelyhetkellä. Tilitykset maksetaan maksupyynnön käsittelyhetkellä käyttäjätietoihin määriteltyyn IBAN-tilinumeroon tai Bitcoin-osoitteeseen.

Mitä ovat tukipyynnöt?

Tukipyynnöt on tarkoitettu palvelun käytön ongelmatilanteiden selvittämiseen. Tällaisia tilanteita voivat olla esimerkiksi käyttäjätililtä puuttuvat ostot, virheellisesti lasketut bonukset ja käyttäjätunnusten lukitsemistilanteet. Tukipyyntöjen tarkoitus on selkeyttää asiakaspalvelutilanteita ja koota yksittäiseen ongelmatilanteeseen liittyvät asiat selkeästi sekä käyttäjän että asiakaspalvelun näkyville. Tukipyyntöä tehdessäsi kuvaa ongelmatilanne ja mahdolliset korjaustoimenpiteet riittävän yksityiskohtaisesti sekä liitä mahdolliset tukipyynnön kannalta olennaiset dokumentit (esimerkiksi tilausvahvistus) liitetiedostoina tukipyyntöön.

Kun tukipyyntösi on otettu käsittelyyn, voi asiakaspalvelu pyytää sinulta lisätietoja. Voit vastata ylläpidon kysymyksiin ja tarvittaessa täydentää tukipyyntöäsi lisätiedoilla ja liitetiedostoilla.

Kun tukipyyntö katsotaan ratkaistuksi, asiakaspalvelu kuittaa tukipyynnön sulkemalla sen. Mikäli et ole tyytyväinen tehtyihin toimenpiteisiin, voit avata tukipyynnön uudelleen, jolloin asiakaspalvelu ottaa tukipyyntösi uudelleen käsittelyyn. Huomioithan kuitenkin, että yli 60 vuorokautta vanhat tukipyynnöt katsotaan loppuunkäsitellyiksi, eikä niitä voi avata enää uudelleen.

Pyysin ulosmaksua, mutta rahoja ei näy tililläni

Riippuen pankistasi, maksusuoritus voi näkyä tililläsi muutamien arkipäivien kuluessa. Huomaathan, että viikonloppuisin raha ei pankkien välillä liiku. Mikäli maksua ei viikon kuluessa maksupyynnöstä näy pankkitililläsi, tarkista, että olet syöttänyt pankkitietosi oikein käyttäjätiliisi. Mikäli nämä tiedot ovat oikein, muttei maksua ole saapunut perille, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko käyttää mainossuodatinta (adblock) selaimessani?

Mainossuodattimet voivat suodattaa käyttämiämme evästeitä selaimestasi, eikä bonus välttämättä silloin kerry tilillesi, joten suosittelemme ottamaan mainossuodattimet pois käytöstä palveluamme käytettäessä.

Minulla on muuta kysyttävää

Kaikissa mieltäsi askarruttavissa kysymyksissä voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen Bonari.fi asiakaspalvelu